lauantai 23. kesäkuuta 2012

Päiväseurantaa ja turvakokeita


17.6.2012 - 19.6.2012


Eteenpäin ollaan menossa, koska tällä kertaa Trexan ei tuonut sen kummempaa väsymystä. Koko päivän jatkunut sade, välillä kaatosade ja pimeä päivä eivät edes vaikuttaneet.


18.6.2012


Tänään kävin terveyskeskuksessa antamassa verta seurantakokeeseen. Minulta otettiin PVK+TKD, Alat ja CRP. Sain selville, että seuraava lääkehoidon seurantakoe on sinne syötetty, mutta heinäkuussa ei enää ole enää.


Tänään iltapäivällä olinkin sitten taas uupunut ja nukkua tohotin sohvalla.



19.6.2012

Turvakoeseuranta


Tänään soitin kello 12:n jälkeen terveyskeskuksen sairaanhoitajalle saadakseni tietää edes jotakin eilisen verikokeen tuloksesta. Jouduin jonottamaan ainakin 10-15 minuuttia, ennenkuin ystävällinen hoitaja vastasi minulle. Arvoni olivat parantuneet. CRP oli enää 31, minkä varmaan joku väittäisi olevan normaali kuten minulle aiemmin aina väitettiin sen ollessa siinä 16 tai 17. Taitaa olla aika henkilökohtainen arvo eikä kerro juuri siitä hetkestä paljon mitään. Pitääpä ottaa siitäkin jatkossa selvää. Hemoglobiini oli jo 124, mikä on vielä minulle aika huono, kun se normaalisti verenluovutuksissa on yleensä ollut siinä 140:n paikkeilla. Leukosyytit olivat 17,2. Se luku ei sanonut minulle mitään, ei vielä. Maksa-arvot olivat hyvät. Hoitaja lupasi jutella vielä heidän reumahoitajan ? kanssa ja soittaa minulle myöhemmin takaisin, jos jotakin ilmeni.

Kysyin myös turvakokeista, mutta hänen mielestään ne olivat oikein syötetty. Lääkärin ohjeessa ne ovat vähän eri tavalla kuin Hyvinkään reumahoitajan antamassa lapussa. Kyselen asiasta vielä häneltä, että osaan merkitä ajat itselleni oikein.

Eipä tässä sitten muuta kuin, että olotilani on ollut ihan hyvä ja olen tosi aktiivinen henkisesti. Selvittelen kaikkia rästiin jääneitä asioita ja yritän saada selvää paperikasoistani. On hyvä saada niitä järjestykseen, jotta voin edetä harrastuksissani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti